Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

HTTP://APOURO.BLOGSPOT.GR/2013/03/HURGHADA.HTML

ΔΕΥΤΈΡΑ, 4 ΜΑΡΤΊΟΥ 2013

Hurghada

Στα ταξίδια από και προς Χαρτούμ ήμασταν πάντα προετοιμασμένοι για το απρόοπτο, ευτυχώς όχι δυσάρεστο, απλώς καθυστερήσεις, ξενύχτια, τέτοια πράματα, τα οποία γενικώς μας κούραζαν...
Φεύγουμε λοιπόν χριστουγεννιάτικα από Χαρτούμ, ο χρόνος των διακοπών περιορισμένος, σχεδόν τέσσερις μέρες πήγαιναν χαμένες στο ταξιδι μπρος πίσω, η απογείωση προγραμματισμένη για τις 6 το πρωί, καθυστερεί, φεύγουμε στις 7, ας ειναι, σκέφτομαι ότι προλαβαίνουμε την πτήση Κάιρο-Αθήνα στις 10 και μισή, όταν ταξιδεύεις στις 6 τα χαράματα είναι φυσικό να μην έχεις κοιμηθεί το προηγούμενο βράδυ, έτσι μας παίρνει ο ύπνος, ξυπνάω κάποια στιγμή, βλέπω στην οθόνη ότι κατεβαίνουμε Κάιρο,
  ωραία, 18 μίλια, 12 μίλια, 6 μίλια, βλέπω το αεροδρόμιο, μεταξύ ύπνου και ξύπνιου ξαναβλέπω στην οθόνη 12 μίλια, 18 μίλια, 24 μίλια, μπα, λέω, κάτι δεν πάει καλά, εδώ όμως νικάει και πάλι η νύστα και όταν ξυπνάω, διαπιστώνω οτι έχουμε προσγειωθεί, βλέπω όλους τους συνεπιβάτες ακίνητους στις θέσεις τους, ετοιμάζομαι να σηκωθώ απ' τη θέση μου και ακούω το διπλανό μου να μου λέει, "δεν είμαστε στο Κάιρο, είμαστε στο αεροδρόμιο της Hurghada"!-"Oρίστε";;;
Είχαμε προσγειωθεί στη Hurghada, 400 μίλια νοτιοανατολικά του Καϊρου,
στις ακτές της Ευθράς θάλασσας,
       επειδή στο Κάιρο είχε ομίχληΕκεί μείναμε για μια ώρα μέσα στο αεροπλάνο,
        και όταν πήραμε το οκ για Κάιρο, η πτήση για Αθήνα ειχε χαθεί για μας,
      η επόμενη πτήση ήταν την άλλη μέρα, ευτυχώς μας εξασφάλισαν
      διανυκτέρευση σε πολυτελέστατο ξενοδοχείο και θέσεις για την πτήση της
      της επόμενης μέρας, όμως μια ημέρα των χριστουγεννιάτικων διακοπών είχε
         χαθεί!

ΥΓ. Η ανάρτηση αφιερωμένη στην καλή φίλη απ' το facebook, την Artemis,
      η πρώτη φωτογραφία είναι δική της, εκείνη, έστω και για μια μέρα,
      απόλαυσε και την Ερυθρά θάλασσα!

Ετικετες

Αθήνα (1) αθλητισμός (2) Αναρτήσεις... για σάς... (1) ΑΠΟΥΡΩ (1) αρχική ανάρτηση (1) άστεγη ξανά (1) ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ (4) Αφιερωμένο... (10) αχτίδα (1) βιβλιοπαρουσίαση (14) Βόλος (2) βραβείο (1) γενέθλια (1) Γεροντας Σοφρώνιος (1) γέφυρα "ΜΙΛΑ" (1) Γιάννης Τσίγκρας (2) Γιώτα Σπανού Στρατή (4) δέντρα (1) Έγινα 63 !Ε! και... (1) εγώ (2) Εικόνες και Ψίθυροι (1) ΕΛΕΝΑ (1) Εν έτει 2017 ... "ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ" (1) Επί της ουσίας (1) Ζαγορά (1) ζωγραφιά (1) ζωγραφική (3) Η Κυρά της Θάλασσας (2) ηθοποιός (1) θάνατος (1) ΘΑΥΜΑΤΑ και ΣΗΜΑΔΙΑ (2) θέατρο (1) θρησκεία (1) Ισημερία (2) Καλό Πάσχα (1) Κάντο μ' αγάπη (1) Κατερίνα Παπαθεοδώρου Σταματίου Δεσπότη (1) Κατερίνα Δε.στα.πα. (2) Κατερίνα Δεσπότη (18) κινηματογράφος (2) Κυκλαμίνα (10) ΛΑΜΠΟΡΓΚΙΝΙ (1) Λαμπρινή Τζούρκα (12) Λίγες γραμμές έτσι... χωρίς πρόγραμμα (3) λίγες γραμμές... έτσι... (9) Μαρία Νικολάου (1) Μαριλένα (2) Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά... (1) ΜΙΚΡΟ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ Πέτρος Μυλωνάς (1) μουσική (1) Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ροδοχωρίου Ν. Ημαθίας (1) παιδιά (1) παράσταση (1) παρελθόν (1) παρόν (1) Πειραιάς (1) Πέραμα (1) περίπτερο (1) Πήλιον (1) πιγκουΐνος (2) ποίηση (8) Ποίηση του λεπτού... (1) Ποίηση του λεπτού... για παιδιά... (2) ποιώ - ελένη (1) ποιώ... (1) Σοφία Ντρέκου - αέναη επΑνάσταση (1) Σχολείο Ρήγα Φεραίου (1) ΤΑ ΕΦΤΑΝΗΣΑ (1) Τζίνα (1) Το ξάνοιγμα (2017) (3) Του "ΥΨΟΥΣ" και του βάθους... (1) φύση (1) φωτογραφίες (1) Χαρά (1) Χρειάζεται... (1) Χρήστος Αερικός (4) χρόνια πολλά (1) akrat (1) ART-TRAVELLER (1) Cinefil (2) Dennis Kontarinis (1) Giannis Pit (1) google (1) In & around my house (1) Lamprini Tzo (4) MAGDA (1) Mariela (1) MYSTELIOS ART & PAINTING BLOG (1) nieneke nia (1) Only you! (1) VAD (1)